Uloge:

Justin RoilandChris ParnellSpencer GrammerSarah ChalkeKari Wahlgren

Trajanje epizode : 22 minuta

Sezone : 2 [Sezona 3 u najavi]

8.5
8

Davno, ili možda ne tako davno, pre nekih 20-30 godina, na bioskopsko platno je stigao prvi deo serijala filmova Back To The Future, sa glavnim likovima koji su bili Doc (Cristopher Lloyd) i Marty (Michael J. Fox). Njihove avanture sa Delorean automobilom koji može da putuje kroz vreme obeležile su popularnu kulturu te decenije.

Pre otprilike dve godine, krenula je animirana serija Rick and Morty na kanalu AdultSwim i Cartoon Network. Ne mogu a da ne spomenem sličnosti - samo u sličnosti sa glavnim karakterima.
Nakon odsustva od skoro 20 godina, Rick Sanchez se iznenada pojavljuje na pragu kuće svoje ćerke Beth i nastavlja život sa njom i njenom porodicom. Dok je Beth srećna što joj se otac vratio, njen muž, Jerry nije baš oduševljen idejom da živi sa sociopatskim naučnikom koji koristi njihovu garažu kao ličnu laboratoriju. Rick u toj laboratoriji-garaži radi na raznim novotarijama iz arsenala naučno-fantastičnih filmova (čitaj Back To The Future) i naravno, većina tih stvari je ekstremno opasna. Jedna od standardne opreme koju nosi Rick je dimenzioni portal u obliku specijalnog pištolja. Kroz svoje avanture Rick vrlo često vodi svoju unuku Summer i unuka Mortija.

Idejni tvorci serije su Justin Roiland (koji je dobio otkaz eksperimentišući sa Doc & Marty karakterima koji koriste "prlajve" reči) i Dan Harmon (Community TV Serija). Od prve, pilot epizode, serija vodi na rolerkoaster, bolesne i izopačene situacije koje izazivaju podeljene reakcije. Naime, sa jedne strane je ekstremni ego naučnika-alkoholičara Rika koji svog unuka Mortija vuče sa sobom na međudimenzionalna putovanja a sa druge, jedna obična porodična drama koja se odigrava između supružnika. Dan Harmon je zato jednom prilikom opisao seriju kao miks između The Simpsons i Futurama. Što se animacije tiče, princip je vrlo sličan već popularnim animiranim serijama na Cartoon Network kanalu - Adventure Time i Regular Show.

Ako ste otvoreni za jedno bežanje iz klasičnih kontinuiteta koje TV serije današnjice nude, preporučujem vam ovaj neobičan serijal koji krši sva pravila što se tiče "storytelling-a". Uz to, možda nisam pomenuo, Rick and Morty će vas nasmejati do suza. Jedino, zaista ne kapiram kako to klinci na Cartoon Network mogu da progutaju, ali očigledno nailazi novo doba dečje zabave sa predvodnicima tipa Rick and Morty, Adventure Time, Regular Show, The Amazing Adventures of Gumball ...