King Mud – Victory Motel Sessions [2016]

King Mud
Victory Motel Sessions
Alive Natural Sound Records / 2016
8.0
8

Kada su članovi benda King Mud, Freddy J. IV (Left Lane Cruiser) i Van Campbell (Black Diamond Heavies), rešili da snime album, izabrali su za to prilično atipično mesto - Los Anđeles. Od prljavog bluz komba se pre očekivao dubok jug, Delta, kukuruzni hleb, svinjetina i tako to. Verovatno pokušavajuci da ostanu maksimalno fokusirani na snimanje albuma, momci su se smestili u Victory Motelu u Burbanku, gde su u komšiluku imali jedino studio, prodavnicu pića i kubanski bar koji je jako brzo ispao iz rotacije. Pet dana ili 90 sati  kasnije imali su snimljeni materijal, koji je dobio  odgovarajuće ime - Victory Motel Sessions. Na maratonskoj sesiji pridružili su im se opaki gitarista Parker Griggs (Radio Moscow), producent  Artur Alexander i rock fotograf Bob Matheu, koji je došao prvog dana da ih uslika i ostao do kraja sesije.

Ploča počinje odmah sa žestokim rifovima, “Rat Time” je tvrda bluz varijanta Wayne County, a “Smoked All My Bud” budženi stoner o problemima sa ženom i štekom. “Back It Up” i “Take A Look” su zavijajuće bluzirane laganice  natopljene alkoholom, a “Keep It Out Of Sight” i “I Can Only Give You Everything” fenomenalne obrade grupa Dr. Feelgood i Them. Činjenica da su se Freddy J. IV i Van Campbell godinama kretali u istim muzičkim krugovima može da se oseti na albumu. Oni su uspeli  jako dobro da iskombinuju iskustva iz svojih prethodnih bendova, istovremeno uspešno izbegavajući neka slabija mesta iz prošlosti. Album se završava sa “Blood River”,  pravim garažnim r’n’r za kraj.  Sve u svemu, King Mud je definitivno uspešna kombinacija, koja se mora čuti i uživo. Uz album dobijate i King Mud papir za uvijanje.