BBC Films, UK Film Council, Aramid Entertainment Fund /2015
Armando Iannucci
Jesse Armstrong, Simon Blackwell, Armando Iannucci,Tony Roche,Ian Martin
U.K.
8.5
9

Ukoliko ste gledali seriju Thick of it, to znači da ste u potpunosti pripremljeni za tempo i tematiku ovog filma, pošto je film spin-off serije. U slučaju da niste, sigurno je bolje da pokušate prvo sa serijom, inače vam može biti teško da u kontinuitetu ispratite radnju pa vam se film može učiniti konfuznim. Čisto da pojasnim, ovde se radi o političkoj satiri, drami, koja je maksimalno bazirana na brzim, britkim i urnebesnim dijalozima. Tema je vojna intervencija, odnosno proces kojim vojna intervencija počinje, od Izveštaja operativca  do Saveta bezbednosti (svaka slučajnost sa intervencijom u Iraku je namerna). Elem, sve relevantne činjenice ovde se ostavljaju po strani zarad lične ambicije i sitnih (ili krupnih) interesa. Sve institucije su podredjene dnevno političkim temama i pritiscima medija, krupni kapital da ne pominjemo. Uopšte, ovo je idealan film za sve paćeničke zaljubljenike u zapadnjačku demokratiju i evropski sistem vrednosti.

Tehnički, film je jako grub i brz. Kompletna glumačka ekipa je fenomenalna, Tom Hollander je urnebesan u ulozi Simona, ministra koji započinje celokupnu ratnu zbrku nesretnom izjavom na radiju. James Gandlfini  je sjajno predstavio generala pacifistu, dok Peter Capaldi dominira u ulozi Malkoma Tuckera, zlog genija iza svake britanske vlade. Režiser Armando Iannucci (Veep, Alan Partrige) vešto karikira odnose Amerikanaca i Britanaca, postavljajući odnose u njihovu realnu perspektivu, sa Amerikom kao mlađim, jačim i neotesanijim partnerom dok je Britanija starija, slabija i perfidnija. Jako je zanimljivo predstavljen i uticaj lokalnih tema na globalnu politiku, kao zid Stevea Coogana koji svojim rušenjem može da sruši i ministra.  Jako dobra i jako oštra satira koju morate pogledati.