Amazon Studios, Pickrow
Lawrence Trilling, Alik Sakharov, Bill D'Elia, Anthony Hemingway
David E. Kelley, Jonathan Shapiro
engleski
6.8
6

Produkt je klasičan recept holivudskog načina da se postigne siguran uspeh. Ako uzmemo u obzir da su kreatori serije naveliko priznati i poznati američkom auditorijumu po silnim nagradama i da su to Jonathan Shapiro (diplomac Harvarda, bivši javni tužilac, predsednik visokih redova sudstva a zadnjih 16 godina pisac i producent serija Blacklist, The Practice, Boston Legal...) i David E. Kelley (bivši pravnik/advokat iz Bostona, zadnje decenije uspešan pisac i producent serija L.A. Law, Picket Fences, Chicago Hope...), serija Goliath (iliti Trial kako je originalno bila nazvana) ne može da promaši. Bar što se povraćaja novca tiče.

Naravno da je u seriji Goliath reč o advokaturi, pikantno je smeštena u milje Los Anđelesa; glavnu rolu advokata-seniora sa dna svih mogućih lestvica (ali slavne prošlosti) koji se uspinje ka zvezdama zastupajući minornu jedinku društva protiv konglomerata, igra maestralni veteran filmova i serija braće Koen - Billy Bob Thornton.

Iskreno, ja nisam neko ko može sa elokventnošću da priča o serijama ovog, pravnog tipa jer me generalno nikada nešto nisu privlačile, ali me je inicijalno privukla zvezdana glumačka ekipa i to je, ispostavilo se, i najjači adut Goliath-a. U osnovi, što se priče tiče, ništa spektakularno i originalno nećete videti (što već niste u tucetu serija sa sličnom tematikom gde su u fokusu advokati) i često će vam smetati arogantno izvođenje scenarija sa mnogo pravnih regulativa i zakčoljica za koje nemate pojma da li su autentične ili se radi o dobro smišljenom triku. To je lični pečat pomenutih kreatora serije koji iza sebe imaju dugu praksu advokature. Goliath je spakovan u osam epizoda, sa te strane, pravi format i dužina, verujem, sve preko toga bi smorilo do mere nepodnošljivosti. Ovako, dobijate jednu gledljivu dramu sa simpatičnim, polarizovanim karakterima i odličnom glumom.