The Shrine - Rare Breed [2015]

Cyborg
The Shrine - Rare Breed
Century Media Records;2015.
7.2
7

Rare Breed je treći album kalifornijskog sastava The Shrine. Pre ovog albuma izdali su dva albuma, Primitive Blast 2012.godine i Bless Off 2014.godine. Band je trojka,  koju čine pevač-gitarista Josh Landau, basista Court Murphy i bubnjar Jeff Murray. Ako bi trebalo muziku ovog benda sumirati u dve reči onda je to „psihodelično nasilje“, kako sam bend voli da kaže.

Ovaj album ne zahteva puno priče. Ovo je jedan pošten, sirov, bučan, adrenalinom nabijen gitarski album.  Kreće pesmom „Coming Down Quick“, žestokim stoner rockom , i tokom svih 11 pesama, do zadnje „Space Stepping“, to je žestoka mešavina stoner rocka, punka, garažnog rocka, bez ikakvog eksperimentisanja, hipsterisanja ili čega već. Ako vam ovaj muzika deluje kao da je sviraju dugokose bradonje, u džins prslucima sa polupraznom flašom viskija pored sebe, onda ste u pravu.

Prvi singl sa albuma je „Death To Invaders“ i sledeća „Rare Breed“ su dobar garažni rock. Pesma  „Acid Drop“ visoko oktanska mešavina Red Fang stonera sa Black Flag punkom. Dok „Savage Skulls and Nomads“  je punk uragan u stilu Bad Brainsa.  „The Vulture“, „Never More Then Now“ i „Pull The Trigger“ stoner rock sa puno solo gitarskih deonica.

Poslednje dve pesme „Dusted and Busted“ i  sedmominutna „Space Stepping“ su malo sporije od ostalog albuma sa  elementima stoner bluza.  I pored toga, ne gube na teškom i agrersivnom zvuku.

Produkciju albuma je radio Dave Jarden (Alice In Chains, Jane’s Addiction) i odradio je odličan posao. Bas gitara kao da izbija iz poda, praćena čvrstim ritmom na bubnjevima, i sve to uz prljave,furiozne rifove na gitari.

Na ovom albumu ima svega, što biste želeli da čujete od ovakvog benda, sirovost punka sa snagom stoner rocka. Ovaj album jednostavno zahteva od vas da ga slušate najjače što možete. Mogu da ga zamislim kao sountrack za mnoge svakodnevne situacije. Ako hoćete da nervirate pogane komšije glasnom muzikom, evo dobrog albuma. Ako se bavite nečim što zahteva adrenalin booster, kao recimo neki extreme sport, bilo da je snowboard, skate , jurite niz brdo biciklom,  ili vas muči bench u teretani, evo odgovarajućeg albuma. Ako se bavite nekim kućnim poslovima koji zahtevaju adaptiranje zidova macolom, evo albuma za to. A ako vam jednostavno treba nešto što će svojom žestinom rasterati svu „negativnu energiju“  iz vas, ovaj album je stvarno dobar u tome.