Regency Enterprises
Gore Verbinski
Justin Haythe, Gore Verbinski
engleski, nemački
5.8
5

Od davnina postoji fascinacija odlaska u neke daleke vazdušne banje, stereotipne lokacije u Švajcarskoj, gde se leče sve vrste zdravstvenih problema i gde se čovek iznova vraća normalnim vrednostima, izvučen iz vreve svakodnevnih stresova i života u stisnutim gradskim sredinama žestoke dinamike. Ovo je odličan „build-up“,odličan početak za jedno ostvarenje koje je reditelja Gora Verbinskog trebao inspirisati da sklopi jedan zaista poseban film za gledanje i uživanje.

Od ranije poznat širokim masama po serijalu filmova "Pirati sa Kariba", filma "The Lone Ranger" npr. a i po rimejku horora "The Ring" (Ringu po japanskom originalu),okušao se u svom projektu goth-horor orijentacije A Cure for Wellness

Za potrebe ovog filma se udružio (ponovo) sa kinematografom Bojanom Bazelijem koji je sa njim radio na zadnje pomenutom filmu, "The Ring" i to je, što se tiče kinematografije, najsvetlija tačka. Predivni dugi kadrovi u zelenim (dominantnim), plavim i žutim tonovima, pažnja o detaljima, precizno pozicioniranje kamere i vizuelizacija je ovo osrednje izdanje bar sa te strane podigla na viši produkcijski nivo.

Priča samog filma je pravolinijska, u miljeu Wall Street-a, kompaniji punoj "ajkula", potrebno je srediti određene račune kako bi se obavila potrebna spajanja (merdžeri) i kompanija narasla do lidera svoje tržišne hemisfere. Mladi broker po imenu Lokhart dobija zadatak da nedostajućeg člana borda direktora dovede iz švajcarske banje gde je otišao na navodno lečenje. Lokhart odlazi u Švajcarsku u nameri da brzo obavi svoj posao ali nije sve tako jednostavno od momenta kada kroči na prostor udaljene klinike koja je, zamislite, na vrhu brda u srednjevekovnom zamku. Gotik počinje...