The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt
CD Projekt
Warner Bros. Interactive Entertainment; Bandai Namco Entertainment
9.8
10

Za igru ove veličine, izašlu sredinom prošle godine, potrebni su meseci aktivnog igranja kako bi se stekao utisak o kvalitetu. Mada je i onaj prvi utisak bio sasvim dovoljan kako bi smo zaključili da je reč o kultnom igračkom izdanju. Witcher 3: Wild Hunt zaključuje priču o Geraltu od Rivije, protagonisti čija se priča nastavlja iz prethodnih verzija igre. Nastavljajući događaje iz igre „The Witcher 2“, Geralt se upušta u sasvim novu avanturu, uključujući razrešavanje svih mogućih kraljevskih spletki i intriga, usput rešetajući čudovišta i drumske razbojnike (da, bilo bi dobro da sačuvate sejv iz prethodnog dela). Pored toga, razrešiće se i misterija Geraltove amnezije iz prvog dela igre, kao i ko su „Wild Hunt“ i šta je njihova uloga u dešavanjima u okvirima sukoba nekoliko kraljevstava u igri, čija imena je već teško zapamtiti. Ne bih govorio o detaljima igre, tehničkim specifikacijama (igra je masivna, u smislu da je njen open world po svemu sudeći, jedno 150 puta veći od Skyrim-a), grafici (koja izgleda maestralno i na low settings, na high već imate utisak da gledate film), i ostalim detaljima, koje možete naći na raznim igračkim forumima i sajtovima

Specifično za igru "Witcher" pre svega, još od prve igre u serijalu, jeste ta unikatna horor atmosfera, tako bliska našem podneblju. Witcher (poljski: Wiedźmin, poljski izgovor: [vʲɛd͡ʑmʲin]), nastao je kao plod mašte poljskog pisca Andreja Šapkovskog, provobitno kao epska fantastika preneta u obliku niza kratkih priča i romana o Geraltu od Rivije. U njegovim knjigama, "Witchers" su lovci na čudovišta koji (uz trening i modifikacije tela) razvijaju natprirodne sposobnosti u mladosti, kako bi se borili sa natprirodnim silama. Knjige su prilagođene u filmu i televiziji, postoji serija koja se emituje u Poljskoj, grafički roman, i niz strip-romana poznatih kao „Witcher Saga“. Gomila čudovišta, lokacija, gradova, čak i naziva natprirodnih pojava preuzeta je iz mitologije Starih Slovena (Dabog, Perun, Maribor, itd), a duh staroslovenske mitologije se odražava u unikatnoj jezovitoj atmosferi, koju će prepoznati svako ko je kao dete slušao priče svojih baba i deda o ukletim hrastovima, vilama, vešticama, vampirima, i akrepima. Ovde vampiri nisu holivudski stilizovani i smešteni u romatničarsko-gotik kalupe, već su onakvi kakvi ih pamte svi oni koji su se kao deca plašili „Leptirice“. Duhovi, razne „Gospe sa jezera“, veštice koje izgledaju kao veštice, ne kao manekenke sa Hogvortsa, nemaju nikakav problem da se pojave u sred dana, niti je njihovo delovanje nužno dobro ili loše, već se rukovode sopstvenim natrpirodnim i onostranim interesima (svete se stanovnicima sela koje ih je obesilo, traže izgubljenu ljubav, i slično). Tako će i lik koga vodite, u vidu istrebljivača natprirodnih pojava Geralta, morati da pravi razne izbore koje će uticati na njegov karakter, kao i na sam kraj igre. Te nijanse sivog koje preovladavaju u karakteru lika koji vodite, i karakterima svih ostalih NPC-eva, jesu nešto zbog čega ćete imati utisak realnog gejmerskog uživanja. Pored svega, planirani su i izlasci nekoliko masivnih DLC-a, tako da će vam za celokupnu instalaciju biti potrebno dobrih 60GB, u najmanju ruku. Dodajte na to perfektnu grafiku, zvuk i atmosferu, kao i originalnu priču i originalne mogućnosti za zavođenje (igra ima R rejting, adults only), i imate proizvod kome ćete se često vraćati.