The Last Shadow Puppets - Everything You've Come to Expect [2016]

The Last Shadow Puppets
Everything You've Come to Expect
Domino;2016.
6.4
6

Prošlo je osam godina od prvog albuma "The Age of the Understatement". Alex Turner i Miles Kane su, kako se sada čini, posle dugo očekivanog drugog albuma "Everything You've Come To Expect", tada podigli granicu prilično visoko.

Mnogo toga se promenilo u njihovim životima u poslednjih osam godina. Stiče se utisak da su veoma daleko od onih dvadesetdvogodišnjih momaka. Alex Turner sada živi u Los Angelesu, kao i Miles Kane.  Artic Monkeys imaju iza sebe već pet prilično dobrih albuma i od malog indie benda,  postali su bend koji puni daleko veća mesta nego 2008. godine.

Album otvara odlična baroque pop stvar “Aviation”. Pesma koja je dostojan naslednik hitova sa prvog albuma. Odlična melodija, savršeno orkestrirana i producirana,  “Aviation” ima sve kvalitete da postane hit koji će trajati, kao i “Standing Next To Me” sa njihovog prvog albuma. Ostatak "Everything You've Come To Expect"  je skup pesma koje pokušavaju da prate “Aviation”, ali ne uspevaju u tome.

Ono što je očigledno na svim pesmama, to su odlični orkestrarski aranžmani, za koje je odgovoran violinista Owen Pallet, kao i odlična produkcija Jamesa Forda, koji je pored produkcije bio i za bubnjevima. Iako ne možemo da kažemo da je album generalno loš, jer nije. Bolji izraz bi bio - neubedljiv i prosečan. Druga stvar “Mirical Aligner” je otprilike dobar pokazatelj pravca  u kome če se kretati ceo album.

Nekoliko pesama, pored već pomenute “Aviation”, odskače iz opšteg proseka, kao “Dracula Teeth” i “Bad Habbits”.

“The Element Of Surprise”, “Patter” u prvi plan izbacuju aranžmane Owena Palleta, koji su u svakoj od pesama daleko iznad proseka celog albuma. Neke od pesama jednostavno ni oni ne mogu da učine interesantnijim. Deluje kao da Turner i Kane nisu imali jasnu sliku šta žele od ovog albuma, već da su lutali i isprobavali razne ideje ali ni jednu od njih nisu razradili do kraja.

Sam Alex Turner je naveo da u The Last Shadow Puppets pokušava da uradi sve ono što ne može u Artic Monkeys, tako da je ovaj album neka vrsta muzičkog eksperimenta, kao što je bio i prvi album. Ponekada, eksperiment uspe i dobijemo nešto veoma vredno, ponekad bude potpuna propast vredna zaborava, a nekada, kao sa albumom "Everything You've Come To Expect", dobijemo nešto što ima ukus mlake vode. Ako vam se prvi album The Last Shadow Puppets veoma dopao onda preslušajte i ovaj, ali budite spremni da vas neće oduševiti kao prvi. Sve su šanse da vas neće u potpunosti ni razočarati, već ostaviti prilično indiferentnim.