Black Rebel Motorcycle Club - Wrong Creatures [2018]

Black Rebel Motorcycle Club
Wrong Creatures
Vagrant / 2018
7.0
7

Black Rebel Motorcycle Club su svojim odličnim debi albumom „B.R.M.C.“ zadobili brojne fanove širom sveta, i u tom trenutku izgledalo je da pred sobom imaju odličnu karijeru u kojoj nas očekuje mnogo dobre muzike.

Ono što je usledilo je 6 prosečnih i ispod prosečnih abuma koje je bilo mnogo lakše zaboraviti nego slušati. I pored raznih manje ili više uspečnih eksperimenta tokom karijere bend  se ponajviše oslanja na prepoznatljivu psihodeličnu rock blues matricu kojom su i započli karijeru.

Njihov sedmi album „Wrong Creatures“ se po tome ne razlikuje od većine ostalih osim možda po činjenici da „Wrong Creatures“ ima određen broj veoma dobrih pesama koji su pak raštrkane po onima koje ćete zaboraviti brzo nakon prvog slušanja. Glavna kreativna snaga ovog tria su Peter Haynes (vokal/gitara) i Robert Levon Bean (bas/vokal) dok je treći ćlan je Leah Shapiro za bubnjevima.

Kako je Haynes pre BRMC bio član The Brian Johnstown Masacre uticaj Anotana Newcombea i te prihodelične note je pristuna tokom cele karijere ovog benda, a i dalje se može primetiti posebno u odličnoj „Spook“ koju prati takođe veoma dobra „King of the Bones“. „Hount“ donosi znatno laganiju i mračniju atmosferu, za kojom sledi opet veoma dobra „Echo“ u kojoj je primetan Lou Reed vajb.

Psihodelično hipnotički ritam u „Question of Faith“ karakterše još jednu dobru pesmu sa ovog albuma, dok „Little Thing Go Wild“ nosi duh prvog albuma. „Circus Bazooka“ je upravo primer eksperimentisanja kakvima je bend bio sklon tokom karijere.

Doživljaj svakog albuma je potpuno subjektivna stvar, i albumi Black Rebel Motorcycle Club su upravo takvi jer je bend uspeo da zadrži pristojan broj fanova u tačno dve decenije karijere.

Dok većinu albuma nakon prvog jedva da sam mogao više od par puta da preslušam i pri tome da se dobrog dela tih pesama jedva i sećam, ovaj album je bar meni lično drugačiji. Iako bend nije blizu svog debi albuma „Wrong Creatures“ je konačno album koji nudi više dobrih od onih prosečnih pesama koje zaboravite brže od ... recimo laži aktuelnog nam predsednika.