Car Seat Headrest - Twin Fantasy (Face to Face) [2018]

Car Seat Headrest
Twin Fantasy (Face to Face)
Matador / 2018
8.4
8

Will Toledo je, pod imenom Car Seat Headrest, tokom prvog dela svoje karijere, pre ugovora sa izdavačkom kućom Matador, snimio više albuma nego što su mnogi, daleko poznatiji muzičari, uspeli da snime tokom cele svoje karijere. Od svoje 18, tačnije od 2010. do 2015.godine i prvog albuma Teens of Style koji je objavio za pomenuti Matador,  uspeo je da iza sebe ostavi osam samoobjavljenih albuma. Svi ti albumi su snimani u kućnim uslovima, gde je Will  uglavnom svirao sve instumente. Čak i tako siromašni produkcijski uslovi nisu mogli da umanje očigledan talenat Willa Toleda kao i kvalitet njegove muzike, pa je sebi još tada obezbedio vernu armiju fanova.

Teens of Style, deveti album koji je Toledo objavio pod imenom Car Seat Headrest bio je uglavnom kompilacija pesama koje su nastale između 2010. i 2012. koje je Toledo malo preradio i ponovo, u znatno boljim uslovima snimio. Sledeći album,  Teens of Denial,  je Toleda doveo na prvo mesto Billboardove liste i skrenuo pažnju mnogo većeg broja ljubitelja muzike na ono što bend Car Seat Headrest stvara.

Pesme sa albuma Twin Fantasy nastale su tokom poznog tinejdžerskog perioda. Toledo ih je snimao u svom domu i objavio kao album 2011.godine, ali po njegovim rečima, nikada nije osećao da je posao na tim pesmama i albumu bio završen. Priliku za to je dobio nakon velikog uspeha albuma Teens of Denial. Ovog puta je Toledo ušao u studio sa celim bendom, sa dovoljno vremena i resursa da radi na pesmama koliko mu je volja i da ih dotera baš onako kako želi.

Neko zlurad bi mogao ovo izdanje gledati i kao Willovu želju da bez mnogo truda uzme još para, moje lično mišljenje je da to kod njega jednostavno nije slučaj. Toledo deluje kao perfekcionista, kao neko kome njegove pesme puno znače, jer predstavljaju deo njegovog života i odrastanja, pa on kao umetnik jednostavno želi da ih predstavi u najboljem mogućem ruhu.  Twin Fantasy iz 2018.godine je manje-više poput neke HD verzije albuma iz 2011.godine. Produkcija je daleko bolja, pesme se donekle razlikuju i tehnički su primetno kvalitetnije, ali u osnovi one su bile odlične i u originalu.

Toledo ne odstupa previše od klasične indie rock matrice, što se pokazalo kao dobitna formula. Dominiraju gitare Toleda i Ethana Ivesa, i prati ih odlična ritam sekcija, Seth Dalby na bas gitari i Andrew Katz, zbog čijih bubnjeva sam „Beach Life-In-Death“ često slušao na repeat po nekoliko puta. „My Boy“, „Sober to Death“, „Nervouse Young Inhumans“ i  „Cute Things“ deluju kao školski primeri kako treba stvarati dobru indie rock muziku, što su mnogi velikani ovog žanra zaboravili.

Twin Fantasy (Face to Face) je odličan album i odličan potez Willa Toleda i Car Seat Headrest, uspeli su da ionako dobar album naprave boljim i interesantnijim. Twin Fantasy ne ostavlja nikakvu sumnju u kvalitete Willa Toleda kao muzičara i kao tekstopisca, samo daje nagoveštaj za još mnogo dobre muzike u budućnosti.