Iron Ocean Films, Universal Cable Productions / 2018
Antonio Campos, John David Coles, Tucker Gates, Brad Anderson, Cherien Dabis, Jody Lee Lipes
Derek Simonds (developed by), Petra Hammesfahr (based on the book by)
U.S.A.
8
8

Muškarac, žena i 13-godišnji dečak kreću na odmor na Nijagarine vodopade, kada im se auto pokvari i primorani su da odsednu u motelu. Sledećeg dana, dečak im donosi kafu, i muškarac i žena iznenada umiru kada je popiju jer je u njoj otrov. Mlada detektivka Heather Novack (Natalie Paul) istražuje slučaj i pita se zašto bi dečak Julian (Elisha Henig) ubio svoje roditelje. Ona traži pomoć od iskusnog detektiva Harrya Ambrosea (Bill Pullman), prijatelja svog oca. Slučaj se dodatno komplikuje kada shvate da žrtve nisu bili dečakovi roditelji, i pojavi se njegova majka Vera (Carrie Coon). Vera je predvodnik misteriozne komune, kojoj su i žrtve pripadale. Mnogi u gradiću veruju da je komuna zapravo kult, i iako je Julian priznao ubistvo, Harry i Heather sumnjaju da se tu krije nešto više.

Kao i u prvoj sezoni, serija The Sinner naizgled ima očiglednog ubicu, i više se fokusira na pitanje zašto se ubistvo dogodilo, umesto na to ko je ubica. Videćemo i brojne flešbekove gde saznajemo više o likovima i njihovim ličnim traumama iz prošlosti, a naročito i o detinjstvu samog Harrya, koji je odrastao u mestu gde se zločin dogodio. Prva sezona, zasnovana na istoimenom romanu Nemačke spisateljice Petre Hammesfahr, nam je pružila zaokruženu priču, pa smo se pitali da li je druga sezona uopšte potrebna. S obzirom da su autori rešili da od serije naprave skoro antologijsku priču u kojoj će u svakoj sezoni fokus biti na novom zločinu – a jedino što ih povezuje je lik detektiva Harrya Ambrosea – to deluje kao dobra ideja i svež način da jedna misterija ne bude razvučena. Iz tog razloga, druga sezona serije The Sinner je istog kvaliteta kao i prva.

Tekst je objavljen na blogu Knjige, Filmovi, Serije.