Wires & Lights
A Chasm Here and Now
Oblivion / 2019
8.0
8

Wires & Lights su britansko/nemački kvartet iz Berlina. Slušajući njihov prvi album „A Chasm Here and Now“ imaće te utisak da ste ih negde ranije već negde čuli.

Ekipa  koju čine Justin Stephens (vokal/gitara), Ralf Hünefeld (gitara/synth), Gabriel Brero (bas) i Sebastian Hilgetag (bubanj) uveliko se oslanja na prepoznatljive zvučne palete i muzičke paterne raznih muzičkih žanrova iz poslednjih nekoliko decenija. Mračna, tmurna pomalo gotska atmosfera dark wavea i post panka, sa početka 80ih i gitarska žestine indie rocka i bendova poput Interpola na veoma dobar način su smiksani u koktel od 10 pesama koji čine ovaj album.

Odsečna i upečatljiva bas linija, odlična gitarska melodija, mračna boja vokala, uz refren koji veoma lako vam ulazi u uvo već  prvoj pesmi  “Drive” i jasno stavlja do znanja u kojim se muzičkim vodama kreće muzika benda Wires & Lights. „Swimming“, kao uostalom i svaka pesma na albumu poseduje iste kvalitete kao i prva pesma. „Anyone“ je sporija, što je dalo prostora  da gitarske deonice budu malo raskošnije.

U pesmi „24H“ imaće te osećaj da vam je na vrh jezika na koga vam bend lići ali ipak nećete moći sa 100% sigurnošću da uperite samo u jednu muzičku pojavu, ponajviše iz 80ih godina.

Osetiće se u njihovim pesmama pomalo Joy Division, ranih The Cure, The Sisters of Mercy recimo u pesmu „Cuts“ ili Interpol u „Going Going Gone“ .

Wires & Lights su  majstorski  savladali muzičku tehniku gore pomenutih žanrova. Kada uz ovu činjenicu dodate veoma dobre stihove, odlične gitarske melodije i čvrstu ritam sekciju, njihov vizuelni stajling dobićete bend koji na veoma uspešan način na svom prvom albumu „A Chasm Here and Now“  donosi duh muzike pomenutog perioda i čini ga da zvuči sveže i poželjno za kraj druge decenije trećeg milenijuma. Gotika i darkwave inako nikada nisu izlazili iz mode.

Wires & Lights bandcamp