Yong-hoon Kim (as Kim Yong-Hoon)
Yong-hoon Kim (screenplay by), Keisuke Sone (novel)
South Korea
Korean
8.5
8

Ako je suditi po prvom filmu koji je snimio, Yong-hoon Kim još jedan je u nizu korejskih filmaša čije ime treba podcrtati crvenim flomasterom i vidjeti je li ovaj izvanredni coenovsko - tarantinovski triler bio slučajan pogodak ili nagovještaj nečega velikog. "Beasts Clawing at Straws" je film koji možda i frca klišeima i čija priča možda i podsjeća na brojne slične žanrovske uratke, no Kim je ovu dinamičnu i uzbudljivu priču o pohlepi maestralno strukturirao da je zaista bio užitak ovo gledati. Baš kao i u očitim uzorima ovog filma kao što su "Fargo" ili "Pulp Fiction" i ovdje je u središtu pažnje upravo pohlepa. I novac. Kovčeg prepun novaca kojeg će u jednom od ormarića pronaći noćni portir u hotelu sa saunom Joong-man. Tip koji je zaglavio u životu i na lošem poslu gdje ga šef stalno maltretira i ponižava, kovčeg s novcem prepoznat će kao priliku za novi početak.

No, svi mi koji smo gledali puno filmova dobro znamo da se kovčeg s novcem ne pojavljuje samo tako i da uvijek postoji netko iznimno opasan tko isti taj kovčeg traži. Kim je priču podijelio u šest poglavlja i umjesto da se odmah baci na rasplet Joong-manove sudbine, on će nas upoznavati s događajima i likovima koji su doveli do toga da se kovčeg nađe u ormariću. Iako će u početku priča "Beasts Clawing at Straws" možda djelovati pomalo zbunjujuće i konfuzno, vrlo brzo počet će se tu slagati fini mozaik i sve će tu sjedati na svoje mjesto. Putevi svih tih zanimljivih likova koji se uopće ne poznaju vrlo brzo će se ispreplesti i bit će to jedan od onih filmova prepunih iznenađenja, uzbuđenja i potpuno neočekivanog raspleta događaja.

Baš zbog tog faktora iznenađenja ne bih puno otkrivao o samoj priči i o likovima, a vjerojatno bih i samo zakomplicirao situaciju pokušavajući objasniti tko je tu tko, kako i zašto jer su baš ta brojna iznenađenja jedan od najjačih aduta ovog misterioznog trilera koji više podsjeća na slične američke ili europske uratke od tipičnih korejskih filmova ovog žanra. Predstavio se Kim s "Beasts Clawing at Straws" na festivalu u Rotterdamu, gdje je dobio i posebnu nagradu žirija, a scenarij je napisao prema romanu japanskog pisca Keisukea Sonea. Majstorski je zaista Kim ovdje uspio pospajati sve te u početku naizgled potpuno nepovezane priče i likove i kako će se priča razvijati, pretvorit će se ovo u potpuno ludi vrtuljak prepun nasilja, izdaja, ubojstava i svega što i inače ide u trilerima. Odiše cijeli ovaj film i pomalo mračnim i crnim smislom za humor, definitivno pravo iznenađenje i film koji se ne bi trebalo zaobići.