Flyying Colours
Fantasy Country
Club AC30 Records / 2021
8.7
9

Melburnski kvartet Flyying Colours ove godine slavi deset godina postojanja. Iza sebe imaju veoma dobar debi album “Mindfullness” iz 2016.godine.

2020.gdina je trebala biti veoma aktivna godina za ovaj australijski bend. Krajem 2019. godine objavili su singl “Goodtimes” kojim su najavili svoj drugi album, “Fantasy Country”. Izlazak novog albuma trebala je da prati duga turneja po Evropi, ali zbog očiglednih razloga, to se nije dogodilo.

Kako su prošle godine u ovo vreme sve prognoze bile da će se do jeseni, ili nakasnije do kraja protekle godine svet vratiti u normalu, bend je odlučio da izlazak svog drugog albuma pomeri za kraj februara ove, 2021.godine.  Iako situacija nije bogzna kako bolja, bend i izdavačka kuća su odlučili da ipak objave album kako je planirano, a da turneja po Evropi i eventualno Severnoj Americi usledi kasnije kada se za to stvore mogućnosti. Što se njihove domovine tiče, oni su ove godine već održali jednu kraću turneju, jer je kod njih situacija sa pandemijom pod znatno boljom kontrolom nego u ostatku sveta.

Dva vodeća singla, ujedno i prve dve pesme na albumu “Fantasy Country”, mid tempo melanholične “Goodtmes” i malo sunčanije i apsolutno fantastične “Big Mess” definišu dominantnu atmosferu albuma. Dualne vokalne harmonije harmonije Brodie J Brümmera (vokal/gitara)  i Gemme O’Connor(vokal/gitara),  prepliću se i klize povrh bučnih, distroziranih i vrlo melodičnih gitarskih rifova, sa klavijaturama koje su tu kao podrška iz drugog plana i uz adekvatno dobru ritam sekciju koju čine basistkinja Melanie Barbaro i bubnjar Andy Lloyd-Russell.

Melodijski slojevi dve gitare i klavijatura vajaju setne pop psihodelične “OK”  i “It’s Real” i čine savršen omaž alternativnoj muzičkoj sceni 90ih.