Beach Youth - Postcard [2021]

Beach Youth
Postcard
Shelflife Records / 2021
8.3
8

Iako postoje od 2013.godine francuski indie pop bend Beach Youth su tek ove godine, sredinom aprila objavili svoj prvi album „Postcard“. Ova činjenica ne znači da je bend bio neaktivan, od svog osnivanja bend je objavio dva Epja, „Singles“ 2017. Godine i „Second“ 2019.godine.

Ovaj kvartet dolazi iz grada Caena, u Normandiji. Njih četvrorica upoznali su se tokom studija , Etienne Froidure (vokal/gitara) postavio je oglas za članove benda na koji je odgovorio Simon Dumottier (vokal/gitara/sintisajzer). Njih dvojica su odmah ukapirali da imaju veoma sličan muzički ukus, krenuli da rade zajedno. Kako bi kompletirali bend usledio je još jedan oglas na koji se javio Gautier Caignaert  (bubanj) i na razgovor poveo svog komšiju  Louis-Antonin Lesieur (bas). Usledilie su godine tokom kojih su članovi završili fakultete, zatim objavili dva pomenuta EP-ja i održali brojne turneje i nastupe i sve vreme radili na svom zvuku čiji rezultat možemo čuti na albumu “Postcard”.

Zvuk benda Beach Youth može se opisati kao mešavina klasičnog indie pop, jangle popa, surf rocka, dream popa, uz veoma lagane, sunčane i pomalo setne melodije.  Nakon laganog i sanjivog uvoda “Love Yourself I” dolazi “Love Yourself II” perfektno sladunjavi letnji pop hit koji donosi sumu najboljih muzičkih sastojaka koje bend Beach Youth ima na meniju.

Slojevi melodijskih gitarskih linija, odlična melodija na sintisajzeru u pozadini, živahan ritam i naravno gorko slatke vokalne harmonije koje ovu pesmu stavljaju u istu ravan sa najvećim hitovima Real Estate ili Phoenix, jer teško da možete naći neki mladi francuski indie pop bend koji bar pomalo neće podsetiti na Phoenix.