Firefly Lane
Netflix
Maggie Friedman
Maggie Friedman
7.0
7

Megi Fridman (Maggie Friedman) stoji kao kreatorka iza serijala Firefly Lane (prema motivima knjige Kristin Hane), sagi o prijateljstvu dve dijematralno različite osobe, čiji emotivni interesi i posvećenost očuvanju istih ne bivaju rastrzani odrastanjem i imovinskim stanjem.

Kao i većina modernih serija i Firefly Lane u početku ima problem sa naracijom i gradacijom, odnosno u kom smeru će autorka razvijati pirču, koja je se dešava u vremenskom periodu od nekih 40 godina, pa je tako prilično teško u početku identifikovati epohu priče, te se tako mahom hvatamo za loše frizure ili muziku, ali čak ni taj aspekt nije tako uverljiv i autentičan, i potrebno je dosta strpljenja i vere u simpatične, ali ne previše zanimljive likove.

Katrin Hejgl (Katherine Heigl) igra Tali Hart, popularnu talk-show voditeljku, rastrzanu između neuspešnih ljubavnih avantura i posla koji joj okupira najveći deo vremena.

S druge strane imamo njenu komšiku i prijateljicu iz detinjstva Kejt Malarki (Sarah Chalke), koja iako skromnija i povučenija, naizgled samo ima stabilniji brak i relativno sigurne poslove, dok podiže svoju kćerku jedinicu.

Kao treći lik pojavljuje su i australijski TV producent Džoni Rajan, saradnik junakinja kroz godine i suprug Malakrijeve.

Prva sezona Firefly Lane jeste urađena po ustaljenim aršinima konvencionalne dramaturgije, šetajući nas kroz epohe autorski tim pokušava da stvori familijarno okruženje prosečnih Amerikanaca iz pregrađa, kako bi se gledaoci identifikovali sa junakinjama i njihovim životnim stremljenjima i problemima, koji su u biti problemi svih nas, ali u toj želji da se serija približi što širem auditorijumu pati stilizacija, pa tako imamo prilično sirov i sterilan vizuelni identitet, tako atipičan za moderne produkcione zahteve, da se stiče utisak prilično kamerne atmosfere iz koje udarni dvojac izvlači maksimum, maksimum dovoljan za prosečan ukupni utisak.