Trip Hill - Ain't Trip Ceremony [2021]

Trip Hill
Ain't Trip Ceremony
Bad Afro Records / 2021
8.4
8

Fabrizio Cecchi, čovek iza benda Trip Hill, jedna je od najbolje čuvanih tajni eksperimentalnog psihodeličnog rocka italijanske tj. firentinske underground scene. Kao vanserijski multiinstrumentalista, Fabrizio je počeo da komponuje prve muzičke numere daleke 1995. godine, realizujući svoju ideju o istraživanju psihodelije u kontekstu velikog broja žanrova. Iako stvara muziku uglavnom kao solo umetnik, rado stvara i sa prijateljima muzičarima na snimanjima koja usmerava ka željenom ishodu. Svaki njegov disk je je zasnovan na različitim muzičkim stilovima: od psihodeličnog garažnog zvuka, preko indijske raga eklektike, psycha i krautrocka do no-wave zvuka na tragu Suicidea. Zanimljiva izdanja, poput DIY diskova ograničenih na nekoliko primeraka, možete digitalno preuzeti na njegovoj Bandcamp strani - link.

Uprkos poteškoćama koje je izazvala pandemija, Fabrizio je uspeo da rezerviše nekoliko sesija novembra 2020. u studiju Caapi 1960 u Calenzanu u Firenci, gde je snimio svoj novi album. Ain't Trip Ceremony je, kao i sva njegova prethodna izdanja, zver mistične lepote, sačinjena od sedam kompozicija koje nepredvidivo pulsiraju po cerebralnom korteksu. Uspon otpočinje grozničavom psych drhtavicom  “Dropside”, nakon koje  “Automatic” uspostavlja mentalnu ravnotežu i vožnju prebacuje na autopilota. Mračni rifovi “Trái tim Thán Yêu” vibriraju po predvorju paranoje dok “Spam Mind” krivi prostor halucinogenim surfom po svemirskoj kraut rock dasci. “Tame Ùkhan” je nostalgični flashback u leto ljubavi a garage stomper “Ralphs Heart Attack” šamar za sve one kojim je pala koncentracija.  Mistična evokativna akustika “Pan” predstavlja trenutak jasnoće, prosvetljenja, gde sitar dovodi ploču do njene kulminacije. “What Happen To Will” zatvara LP sa tamnim autrom, karmičkim posrtanjem u ambis, podsećajući da iza svakog vrhunca sledi pad.

Trip Hill sa Ain't Trip Ceremony odbacuje koncept utvrđene forme, ili "ceremonije", u korist soničnog istraživanja koje nosi delić suštine, tj. suštinu samu (uz naklon američkim garage pionirima The Ant Trip Ceremony).  Svaki uspon na vrh “svete planine” biće drugačiji, ali će sa njim i spoznaja biti potentnija. U svakom slučaju, putovanje na koje se vredi otisnuti.