Fabrice Eboué
Fabrice Eboué, Fabrice Eboué, Vincent Solignac
Francuska
Francuski
6.5
6

Vegani iliti vegetarijanci (koja je uopće razlika, nisam nikad uspio razumijeti, a nije baš da sam se ni trudio), naći će se na meniju obitelji mesara iz francuskog provincijskog gradića u crnohumornom hororu koji je napisao francuski komičar, glumac, scenarist i redatelj Fabrice Eboue.

On je i utjelovio vlasnika male mesnice Vincenta koji sa suprugom Sophie (Marina Fois) već godinama vodi malu i kvalitetnu mesnicu u gradiću u kojem žive.

No, kao što se događa u stvarnosti, veliki supermarketi potpuno su i ondje potukli konkurenciju i njihova mesnica ima sve manje mušterija. Zajedno s poslom, kao da se počeo raspadati i njihov brak, no sve će se potpuno preokrenuti kada sasvim slučajno ubiju veganskog aktivista.

Velika prednost kod rješavanja tijela bit će što imaju mesnicu i sve te strojeve i alate za obradu mesa, a igrom slučaja zaboravit će da je u mlincu za ćevape ostalo ljudsko meso. Nije teško za pretpostaviti da će se ljudsko meso pokazati kao hit i mušterijama će ga podvaljivati kao posebno uzgojenu iransku svinjetinu kakvu nitko nema u ponudi. No, problem će nastati kada rasprodaju meso prvog vegana, a sva je sreća da je u Francuskoj očito sve puno tih veganskih aktivista koji maltretiraju one koji i dalje uživaju u dobroj mesini.

Sezona lova na te tipove će biti otvorena u deadpanovskoj, bizarnoj i podosta morbidnoj kombinaciji crne komedije i horora koja ne zna za političku korektnost.

Odlučio se Eboue za klasični farsični pristup, možda dijelom i iz razloga da netko ne bi pomislio da je ozbiljan pa ga proglasio antiveganom. Bio je "Barbaque" ili "Some Like it Rare" jedan od onih filmova koji parodiraju društvenu svakodnevicu i potenciraju stereotipe koje o veganima imaju mesožderi i obratno i jaše na tome do krajnjih granica pa i preko njih, ali film je to koji u sebi nema zločestoće.

Prelazi to ponekad i granice potpunog apsurdizma, nerijetko je i repetitivno kada Vincent i njegova gospođa novootkrivenim lovačkim sposobnostima počnu spašavati brak. Jedan je to od onih filmova u kojima imamo pregršt onih tipičnih hororskih "mesnih", krvavih, suludih i urnebesno bolesnih scena koje protagonisti odrađuju smrtno ozbiljni, kao da je trančiranje ljudi i kanibalizam nešto najnormalnije.