Thomas Daneskov
Thomas Daneskov, Morten Pape
Danska
Danski, Norveški, Engleski
6.0
6

Često znamo čuti nekoga kako priča da mu je dosta svega i da će ostaviti sve blagodati civilizacije i otići živjeti negdje u šumu daleko od svih i svega. Taj ultimativni eskapizam u ovoj ipak pomalo razočaravajućoj danskoj humornoj krimi drami realizirat će oženjeni uredski radnik i otac dvoje djece, debeljuškasti Martin (Rasmus Bjerg). Ostavio je on sve i bez nekog objašnjenja pobjegao negdje u norveške šume. Vidimo ga u uvodnim scenama kako odjeven u nekakvo životinjsko krzno pokušava uhvatiti jelena, no baš mu i ne ide. Razočaran i bijesan spušta se on s planine, prelazi cestu i ulazi u benzinsku postaju i u tim trenucima shvaćamo da se "Wild Men" odvija u sadašnjosti, a ne tisuću ili više godina ranije.

I razvit će se priča tu dosta apsurdistički, bizarno i pokazalo se još jednom da taj apsurdistički skandinavski humor baš i nije po mojim preferencijama. Ukrstit će se tako Martinu ubrzo put s dilerom Musom koji je s dvojicom kolega kriminalaca putem doživio prometnu nesreću zabivši se, bit će, u istog onog jelena kojeg Martin nije uspio ukebati lukom i strijelom.

I dok Martin zapravo i ne zna tko je Musa, zaputit će se njih dvojica prema obližnjoj zajednici u kojoj navodno žive i drugi ljudi koji su se odlučili na isti potez kao i Martin. Ipak, pokazat će se da to baš i nije tako, a u ovoj ne pretjerano duhovitoj i smiješnoj komediji zabune, za Martinom i Musom će se uz jake policijske snage zaputiti i Martinova supruga.

Ideja scenarista i režisera Thomasa Daneskova bila je ovdje svakako zanimljiva, no zapelo je tu pomalo u realizaciji, a ono što se u početku možda činilo kao blesava komedija, s vremenom će se pretvoriti u prilično mračni krimić. Vidjet ćemo kako će se ideja o takvom bijegu od života i životnih problema rasplesti za Martina koji je u izvedbi Bjerga i daleko najjači adut ovog filma. Fantazija o bezbrižnom životu koji se nalazi tu negdje iza ugla čim čovjek pobjegne i skloni se od civilizacije, sveg onog modernog što nas ponekad toliko živcira, stalne dostupnosti svima, obaveza, pokazat će se ovdje kao i ne baš najsretnije rješenje.