Sezona 1
Netflix / 2022
Kat Candler, Li Lu, Anna Mastro, Valerie Weiss
Mallika Dhaliwal, Vanessa Gazy
7.5
7

Echoes” je Netflixova mini tv serija koja u osnovi ima veoma zanimljivu ideju. Naime, narativ se vrti oko dve sestre, indentične bliznakinje Leni i Gine McCleary, obe naravno glumi Michelle Monaghan, koje su smislile veoma zamršenu igru menjanja svojih identita, kako bi zbunile svet oko sebe, i ujedno izvukle neke lične koristi iz raznih situacije. Njih dve su toliko identične da je uspevala da ih raspozna samo njihova majka. Na žalost, njih dve ostaju bez majke rano u detinjstvu, šom ostavlja snažne emocijalne ožiljke, koji se itekako utiču na njihove ličnosti, pa i psihičko stanje.

Nakon smrti majke, sa godinama, menjanje identiteta, na početku  jednostavna dečija igra, bezazleno poigravanje sa osobama iz svoje neposredne okoline, vremeno prerasta u nešto mnogo komplikovanije i nimalo naivno.

Ceo njihov sve počinje da se raspada kada jedna od dve sestre, Leni  nestane. Na samom početku to deluje kao sasvim obična misterija, dok nam radnja ne otkrije da je u stvari nestala Gina, koja je u tom trenutku bila u ulozi Leni??!!.

Kroz epizode polako će se otkeivati cela papazjanija oko zamene identitea, kako je sve počelo, i kakve je konsekvence na njih dve sve to vremenom ostavilo. Već na kraju prve epiyode Leni, preuzima ulogu obe sestre i počinje da žonglira identitetima, u susretima sa porodicom, prijateljima ali i policijom koja radi na rasvetljavanju nestanka jedne od sestara.

Prvih par epizoda, dok je u igri samo jedna od sestara, razvoj narativa je prilično linearan pa i samo praćenje je jednostavnije. Konfuzija počinje da raste kada u celu priču uđe i druga sestra.

Iako postoje vidljive razlike izmedju dve sestre, tačnije, ono što vidimo mi kao gledaoci, vide i karakteri ove tv serije, a to je da se sestre razlikuju po stilu oblačenja, šminke, frizure i generalno dominantnom izrazu lica, govora i uopšte utiska koje odaju ljudima oko sebe. Leni je uvek bila ona otvorenija, prijateljski raspoložena prema svima, ona koju su svi voleli, dok je Gina bila ona problematična, mračna i nezgodna.

U detinjstvu, menjanje uloga znatno je lakše, jer karakterne osobine još uvek nisu u potpunosti razvijene, ali je to znatno teže kada su osobe poptuno formirane, te u raznim flashbekovma vidimo kako su se njih dve pripremale da preuzmu ulogu one druge.I to su izvanredno radile, jer su  uspele da prevare čak svoje najbliže, oca, sestru, muževe, pa čak i ćerku. Na kraju su obe završile sa dve porodice i sa ulogama koje su menjale na godinu dana. Kako bi bolje pratile svoje živote njih dve su snimale video blogove, svakog dana ih razmenjivale, sa najvažnijim događajima tog dana, kako bi naravno ostale u toku.

Kao što je gore navedeno, problem je kada jedna sestra nestane, a ova druga shvati da je od strane druge sestre bila lagana tokom cele godine i da nema pojma šta se dešavalo u njenom živou, to jest u svom životu u prethodnih godinu dana, te mora da uskoči ponovo u svoju kožu i shvati šta se to dešavalo prethodnih nekoliko meseci.