Bleeding Love
Vertical / 2023
Emma Westenberg
Ruby Caster, Clara McGregor
6.5
6

I nije takva rijetkost da u filmovima stvarni roditelji i djeca igraju iste uloge. Sjetimo se možda i najpoznatijeg primjera odnosno "Paper Moon" Petera Bogdanovicha u kojem je Ryan O'Neal bio otac malenoj kćeri Tatum ili nedavnog "Flag Day" u kojem je Sean Penn glumio oca svojoj kćeri Dylan. Bilo je takvih primjera vjerojatno još dosta samo ih se trenutačno ne mogu sjetiti, a posljednji u nizu stvarnih roditelja koji su u tim ulogama na filmu su Ewan McGregor i njegova kćer Clara. Odlučila je Clara krenuti očito očevim stopama, a ima u filmu koji je Emma Westenberg snimila prema scenariju Ruby Caster (prema ideji same Clare) još ponekih sličnosti sa stvarnim živorima.

Baš kao što je filmski otac ostavio ženu i tada malenu kćer, McGregor je isto učinio i u stvarnosti kad je dizajnericu Eve Mavrakis ostavio zbog mlade kolegice Mary Elizabeth Winstead koju je upoznao tijekom snimanja serije "Fargo".

Doduše, Clara je tada već bila odrasla, a njen lik je u filmu u toj situaciji bio još dijete, a neimenovane oca i kćer upoznajemo kako se voze autom iz Kalifornije prema Teksasu. Shvatit ćemo uskoro da idu ondje jer se kćer netom prije predozirala i jedva je preživjela, a tada se nakon više od deset godina izbivanja u njenom životu pojavio njen otac, i sam nekadašnji ovisnik o alkoholu i drogama.

I pravi je to film ceste u kojem pratimo odnos kćer i oca koji je zbog ovisnosti nekoć napustio obitelj i sada ima novu, a kćer mu to nikad nije oprostila. Bijesna je ona i ogorčena dok joj stari pokušava nekako pomoći i svjestan je kroz što prolazi, no svjestan je i da je on dobrim dijelom uzrok njenih problema. Imamo tu i povremene flešbekove u sretne dane dok je ona još bila dijete i dok su bili naizgled sretna obitelj, a zajedničko putovanje i susreti s raznim ekscentričnim likovima i čudacima djelovat će da se počnu povezivati. Odlučila se Westenberg za nemirnu kameru iz ruke, a iako djeluje sve to dosta šablonski i nešto što smo vidjeli već dosta puta, i Ewan i Clara su sasvim solidni i uspijevaju ovu obiteljsku dramu održati iznad vode.

Recenzija filma preuzeta sa GamBeeFilmTvKnjiževnost.