David Yates
J.K. Rowling
UK, USA
English, French
6.8
7

Serijal Harry Potter je, kako u književnom tako i u filmskom obliku, nešto što je uticalo na generacije dece i ljudi koji su odrastali zajedno sa likovima u magičnom svetu, koji je izmislila J. K. Rowling. Nakon završetka priče o Harryevoj borbi sa Voldemortom i avanturama u Hogwartsu, J. K. Rowling je objavila nastavak u vidu predstave koji prati Harryevog sina; a serijal Fantastic Beasts je smešten u 1920-e, i dešava se pre Harryevih avantura i glavni lik je čarobnjak Newt Scamander.

Nakon događaja iz prethodnog dela u Njujorku, Newt (Eddie Redmayne) kreće u potragu za Credenceom Bareboneom (Ezra Miller) u Parizu i sa Albusom Dumbledorom (Jude Law) pokušava da zaustavi mračnog čarobnjaka Grindelwalda (Johnny Depp). Njima pomažu Newtova stara prijateljica iz školskih dana Leta Lestrange (Zoe Kravitz), koja je sada verena za Newtovog brata Theseusa (Callum Turner), kao i Newtov nemagični prijatelj Jacob Kowalski (Dan Fogler), i dve sestre čarobnice Tina (Katherine Waterstone) i Queenie (Alison Sudol), u koje su Newt i Kowalski zaljubljeni.

U ovom filmu prosto fali magije, koju je imao serijal o Harry Potteru, i iako je smešten u isti svet ne dobijamo fantastični osećaj koji treba da probudi. Rowling je serijal Fantastic Beasts zamislila kao serijal od pet filmova, a The Crimes Of Grindelwald upravo pati od praznog hoda u priči i samo služi kao prelaz do sledećeg filma. Likovi su slabo razvijeni, priča nepotrebno komplikovana, i prosto ne funkcioniše kao film za sebe bez poznavanja celog Potter univerzuma i potrebe da se sve postavi na mesto za nastavak.

Prikaz je originalno objavljen na blogu Knjige, Filmovi, Serije.