Sezona 1
Marvel Studios / Disney / 2021
Kate Herron
Bisha K. Ali, Elissa Karasik, Michael Waldron
7.7
7

Marvel Studios su već ranije najavili, da će od četvrte  faze svoj filmski univezum obogatiti i nizom tv serija u njihovoj produkciji. Iako su tokom protekle decenije, neke od tv serija sa Marvelovim herojima, u produkciji mreža poput Netflixa ili ABC-ja,  poput "Punshera", "Daredevil", "Luke Cage" itd, bila sasvim pristojna ostvarenja, a poneka i odlična, uključivanje samog Marvel Studios u produkciju tv serija, donelo je očekivanja da su pred nama odlično producirane tv serije, barem sa onog tehničkog aspekta. I tu je Marvel u potpunosti ispunio očekivanja, mada sa obzirom na moć Disneya, koji stoji iza Marvel Studios to verovatno i nije bilo tako teško postići. Ali sam tehnički aspekt jednog tv ostvarenja, daleko da je dovoljan da tv serija bude i kvalitetna.

Do sada smo imali prilike da pogledamo dve tv serije iz četvrte faze „WandaVision“ i „The Falcon and The Winter Soldier“ i utisak o ovim tv serija  već ste mogli pročitati na ovom portalu. Treću, ovogodišnju tv seriju Marvel je posvetio, omiljenom „simpatičnom“ zlikovcu ili „antiheroju“ Lokiju. Loki je naravno karakter koji je inspirisan istoimenim božanstvom iz nordijske mitologije, i koga u Marvelovom univerzumu izuzetno glumi Tom Hiddleston. Sama upečatljivost, dopadljivost ovog antiheroja, navećim delom leži upravo na harizmi Hiddlestona, što je učinilo da ovaj lik, i pored činjenice da je u najvećem broju ostvarenja bio zlikovac, zadobije velike simpatije publike.

Radnja ove tv serije počinje, nakon samog kraja priče koja je opisana u prvom filmu o Avengersima. Loki, koji je u tom filmu bio poptuno zlikovac, biva uhapšen od strane organa reda i zakona, ali spletom po njega srećnih okolnosti, nekako se izmigolji istim, ukrade tesarakt i nestane. To se naravno nije dogodilo u filmu, samim tim ovaj čin kreira novu granu u toku vremena, što pak alarmira TVA (Time Variance Authority) još jednu policiju, onu vremensku.

TVA ima zadatak da od početka istorije pa do njenog kraja, svako moguće grananje, i samim tim stvaranje drugog alternativnog univerzuma saseče u korenu, a zlikovca, privede pravdi. Zlikovac ili kriminalac je u ovom slučaju previše slobodno korišćen termin, jer osoba koja i dovede do stvaranja alternativnog univerzuma, to radi potpuno nesvesna takvog ishoda, što samim tim znači da su svi oni nevini. Mada je pridev nevin nešto što se teško može staviti u Lokijevo ime. Ali ovog puta on jeste bio nevin, i doveden u centralu TVA gde je potpuno zbunjen svime što se dešava oko njega.