Guitar Wolf - LOVE & JETT [2019]

Guitar Wolf
LOVE & JETT
7.7
8

Scena iz mockumentarca This is Spinal Tap, u kojoj Nigel objašnjava novinaru kako njihova pojacala idu do 11 (https://www.youtube.com/watch?v=4xgx4k83zzc&pbjreload=10), najbolje objašnjava vezu izmedu Rock 'n' Rolla i Guitar Wolfa. Ukoliko pretpostavimo da bi Rock 'n' Roll u svom najjacem izdanju mogao da ide do 10, gde bi 0 bio Bon Jovi a 10ka recimo Ramones, jedanaesti podeok bi definitivno bio Guitar Wolf, odnosno mešavina punka, rocka i noisea koju su sami nazvali Jet Rock 'n' Roll! Ova tri tipa iz Japana demonstriraju kako izgleda posvecenost istinskom Rock 'n' Rollu! Za razliku od mnogih drugih bendova Guitar Wolf zaista živi taj život: znoj, krv, suze i nefiltrirana čista energija praćena desetinama albuma i stotinama živih nastupa širom sveta. Kawasaki style!

Photo by Daniel Coston

LOVE & JETT ne odstupa ni milimetar od zvuka koji je karakterističan za GW od početka: glasno, glasnije, ACE! Istoimena pesma kojom počinje album, u bubnjem zadatom freneticnom ritmu, sadrži dašak power-pop melodičnosti, da bi naredna “Sex Jaguar”, koja se nadovezuje na isti ritam, urlikom oterala sve to u tri lepe... Tematski je obuhvaćena znana i neznana teritorija, od groovy praistorijske “Australopithecus Spark” do naučno fantasticnih kidanja poput "Sci-Fi Brat" i "Planet of Battera" (kakav sushi jet space rock!!!). Obrada hita “Gimme Some Lovin’” zadržava soul vajb iako je original Spencer Davis Groupe ubrzan jedno milion puta. Osim ovih, izdvajaju se “Bowling in Takada-No-Baba” i  “Fireball Red Legend”, inace osvežena "Fire Ball Red" sa albuma UFO Romantics iz 2002. godine.

Na deset pesama i u dvadeset i šest minuta, Guitar Wolf (Seiji), Bass Wolf (Gotzi) i Drum Wolf (Tóru) nastavljaju svoju Jet Rock 'n' Roll misiju. LOVE & JETT je objavio Third Man Records, izdavacka kuca Jacka Whitea, što je ovo izdanje učinilo dostupnijim široj publici, nego što bi to inače bio slučaj, bar kada su izdanja ovog japanskog trojca u pitanju. Čini se da je ovo uticalo i na zvuk u globalu, jer je za nijansu pitkiji. Takodje, na LPju je debitovao novi basista Gotzi, što je dodatno uticalo na energiju, kojom ovaj album obiluje. Uz misteriozne najave nastavka njihovog kultnog filmskog debija iz 2000te Wild Zero, deluje da se Guitar Wolf vraća u ACE formu! Ovo je samo potvrda da se njihov nastup 25.novembra u Dorćol Platzu (sa Jamesom Legom) ne sme propustiti - link!