Pom Pom Squad - Death of a Cheerleader [2021]

Pom Pom Squad
Death of a Cheerleader
City Slang / 2021
7.6
7

Pom Pom Squad je nastao kao solo projekat kantautorke Mie Berrin, 2015.godine, kada je imala 18.godina. Na samom početku, nastupala  je po njujorškim klubovima sama ali vremenom je njen solo projekat postao pravi bend od 4 člana. Pored nje, Mie Berrin (vokal/gitara) tu su još Mari Alé Figeman (bas), Shelby Keller (bubanj) i Alex Mercuri (gitara).

Slušajući 12 pesama sa debi albuma “Death of a Cheerleader” ali i obradu velikog hita "Popular" benda Nada Surf, objavljenom samo kao singl, jasno je da muzički koreni Berrinove leže u alternativnom rocku 90ih, indie popu i panku. Album je pun distroziranih gitara i prijatnih melodija. Prvi singl sa albuma “Head Cheerleader”, zavodljivo aranžirane vokalne harmonije, pristojan gitarski rif i adekvatna ritam sekcija čini ovu pesmu  pravim indie rock gitarskim hitom. U toj muzičkoj oblasti su i mid tempo “Crying” i “Drunk Voicemail”.

Pank uticaji veoma su jasni u „Cake“, „Lux“ i „Shame Reaction“, veoma dinamične pesme sa besnim gitarama i jednako ljutitom ritam sekcijom. Zatim tu su one laganije stvari poput akustične „Second That“, „Forever“ koja je obogaćena gudačkim aranžmanima , „This Couldn't Happen“ koja zvuči kao uspavanka, sa takođe dobrim gudačkim aranžmani kao pratnja mekoj gitarskoj melodiji i vokalu i na kraju „Be Good“ koja nosi prizvuke pop muzike 60ih.

„Crimson + Clover“ je obrada Tommy James & The Shondells, te Pop Pom Squad zvuče kao koktel Cowboy Junkies i Mazzy Star. Mia Berrin, u laganijim, delikatnijim pesmama, na momente, ima u vokalu sanjivo zavodljivi eho Hope Sandoval.  „Red with Love“ sa druge strane zvuči kao distorzirani Sundays kako po gitarskoj melodiji tako i po vokalu.