HBOMax / 2022
Michael Mann, Josef Kubota Wladyka, Hikari, Alan Poul
Jake Adelstein, Jessica Brickman, Karl Taro Greenfeld
Japanski, Engleski
8.0
8

Pompozno je ova neonoirovka krimi serija smještena u Tokyjo na prijelazu devedesetih u dvijetisućite najavljena kao veliki povratak legendarnog Michaela Manna (The Last of the Mohicans, Heat, Insider, Ali, Collateral, Public Enemies) režiji. Pokazalo se da je Mann zapravo "tek" producent i da je režirao "tek" prvu epizodu serije koja i nazivom podsjeća na kultnu krimi seriju iz osamdesetih "Miami Vice" (Poroci Miamija) čiji je filmski remake 2006. s Colinom Farrellom i Jamiem Foxxom režirao upravo - Michael Man! No, "Tokyo Vice" s "Miami Vice" ima zapravo jako malo veze i pratimo ovdje rat japanskog kriminalnog podzemlja i klanova tamošnjih gangsterskih organizacija Yakuza.

Serija je snimljena po memoarima Jakea Adelsteina, prvog američkog novinara koji je kao reporter zaposlen u najtiražnijim japanskim novinama Yomiuri Shinbunu. I čim je završeno emitiranje serije, počelo se raspravljati o tome je li sve ono što je Edelstein doživio stvarno istina ili je gospodin imao i prilično bujnu maštu, no to zapravo za ovu seriju i nije previše bitno. Bio je "Tokyo Vice" iznimno zanimljiv neo-noir koji nam donosi savršen uvid u japansko kriminalno podzemlje. Sam Adelstein je ujedno i glavni lik, a utjelovio ga je mladi američki glumac Ansel Elgort, ujedno jedan od izvršnih producenata serije. Mladi Adelstein je tako potkraj devedesetih iz rodnog Missourija preselio u Tokyo na završne godine studija.

Usput je ovaj mladić židovskog porijekla promijenio ime iz Josh u Jack, a odlučio je postati istraživački novinar u japanskim novinama. To mu je i uspjelo i vrlo brzo krenuo je on s najjednostavnijim zadacima, no opsesivna ambicioznost nije mu dala mira i uskoro se upleo u obračun između kriminalnog podzemlja. Sve će tu krenuti istragom naizgled bezazlenih i nepovezanih slučajeva samoubojstava ljudi za koje će se ispostaviti da su se svi zadužili kod iste kamatarske kompanije.

Kako bi bio što bliže izvoru informacija, povezat će se Jake s iskusnim policijskim inspektorom u odjelu za narkotike Hirotom Kagirijem (Ken Watanabe) i uz njega će početi upoznavati mračni i opasni polusvijet japanskih yakuza. I počinje zaista serija izvanredno. Šarmantni Jake naivno će se fino uvaliti ni ne shvaćajući da će se zapravo pretvoriti u pijuna u obračunu gangsterskih klanova. Kako to već ide, ambiciozni yakuza Togawa (Ayumi Tonida) pokušava istisnuti starog šefa Ishidu (Shun Shigata).