Model/Actriz
Dogsbody
True Panther / 2023
9.0
9

Plodovi divljine

Osim u retkim slučajevima nekog recenzentovog vanserijskog dara pripovedanja imperativ obavezne deskripcije svake od pesama ponaosob za mene je oduvek bila gadna smaračina i izlišan proces otaljavanja posla zarad budženja broja karaktera, gde žar vazda suprotstavljenih subjektivnosti gubi na značaju i pada u vodu.

Sa tim saznanjem, te odbijanjem konvencionalnog, privatno sam i ušićario jer smo u redovnim viber - ćaskanjima (Iz koje i nastade ovaj review kao osvrt pri dnu ovog teksta koji je prevazišao gabarite komentara) sa ćerkom došli do oprečnih mišljenja po skoro svim tačkama, osim u to da se fascinantnost ovog dugo očekivanog debija avangardne NY-Bruklinske četvorke koja dejstvuje od 2016 - ne dovodi u pitanje. Album je koherentan u doslednom neurotičnom tkanju građe od frustracija, strahova i pomerenih stanja svesti, ali to i nije novost za muzičku umetnost u uopštenom smislu, i ni na to ne bih nešto naročito da se zadržavam, posebno ako se zna da se radi o ostvarenju za kojim je nastao opšti metež i utrkivanje svih poznatih i nepoznatih i jutjubera i kritičara iz portala i vebzina - anonimnih i etabliranih, ko će ga bolje nahvaliti u smislu konačnog post-punk/noise iskoraka plesne muzike iz višegodišnje stagnacije ka nanovom ful-kul predlošku za puštanje preko modnih revija Fashion TV-a dok šik cice graciozno stupkaju na štiklicama.

Zaplet za mene nastaje neočekivano, sa saznanjem da band u stvari nema ni stranicu na Wikipediji, a da na malobrojnim live YT snimcima retko broje preko dvadeset duša, što znači da iako slavljeni, kao da makar još neko vreme nemaju nameru da zvirnu iz plesnjivih tvrdokornih underground komora iz kojih sve počinje i u kojima se najverodostojnije generiše uobličavanje fragmenta stvarnosti. Ambivalentnost pomame za "spasiocima" sa jedne i nepristajanja na igru sa druge strane, još više dobija na značaju ako se uzme u obzir činjenica koliko se sa mukom dolazi do kompletiranih diskografskih podataka za band čije aktuelno ostvarenje (koje uzgred zbirno po pesmama već nadilazi dosadašnji opus sa vazda (kao moji avatari) nešto umrljanim cover artwork-ovima) definitivno pretenduje za album godine.
Pa kako to da ih mašinerija (još?) nije obgrlila?

i onda kopanje
I komparativna analitika