Barrence Whitfield And The Savages - Soul Flowers Of Titan [2018]

Barrence Whitfield And The Savages
Soul Flowers Of Titan
Bloodshot Records / 2018
8.6
9

Kada je mladi Barry White počeo da radi u prodavnici ploča, za vreme studija novinarstva na Bostonskom univerzitetu, nije ni sanjao će to biti ključ za početak muzičkog putovanja koje će se pretvoriti u njegovu primarnu profesiju. Njegovo pevanje, u toku rada u prodavnici, čuo je Peter Greenberg iz banda The Lyres, i shvatio da bi mlađani Barry, kao i njegov superpopularni imenjak, bio idealni frontman za rhytam & blues sastav. Zajedno sa nekoliko bivših članova The Lyresa njih dvojica formiraju novi bend, koji iz očitih razloga dobija ime Barrence Whitfield And The Savages.

Kada su se pojavili sredinom 80ih BW&TS su oduvali Bostonsku scenu svojom mešavinom garage bluesa, soula i rock 'n' rolla. Do početka devedesetih, iako su albumi sve bolji i bolji, i nastupaju zajedno sa veličinama kao što su Bo Diddley, Tina Turner, George Thorogood, Robert Cray i Solomon Burke, originalna postava se osipa i momentum polako nestaje. Sredinom devedesetih BW je još jednom okupio The Savagese, uz dodatak Bena Vaughna, da bi izdao solidni "Ritual Of The Savages".

Nakon dvadeset pet godina, Barrence se ponovo spaja sa Peterom Greenbergom i Philom Lenkerom, originalnim Savagesima. Podržani Andyjem Jodyjem na bubnjevima i Tomom Quartullijem na saksofonu 2011. godine izdaju "Savage Kings". Nakon potpisivanja za etiketu Bloodshot Records izdaju fenomenalni "Dig Thy Savage Soul" 2013. nakon koga je usledio jednako dobri "Under the Savage Sky" 2015. godine.

Negde između dalekog Saturnovog meseca Titana, koji astrološki simboliše bol i borbu, i tmine studija u Cincinnatiju, na talasima nezavisnih i klasičnih izdavačkih kuća, kao što su King i Federal Records, nova ploča BW&TS obuhvata kosmičko i sonično ujedinjenje. Ona vas šalje u različite orbite, Soul Flowers Of Titan peva o ljudima koji pucaju, rastancima, povratku kući, zaljubljivanju, lutanju, napuštanju zemlje, gubljenju razuma,ispijanju kafe i kontemplaciji na temu Sun-Ra. Barrenceov vokal je još uvek na tragu Little Richarda, Wilsona Picketta i Solomona Burkea, dok će višegodišnji fanovi odmah da osete teži zvuk koji je doneo najnoviji "divljak" Brian Olive, zahvaljujući B3 i Rheem organama.

Prva pesma na LPju “Slowly Losing My Mind” je obrada starih asova sa Federal etikete, a osim ove Willie Wright and his Sparklers takođe potpisuju i “I’m Gonna Leave You Baby”. "Baybeeee, burnin in my heart, i should have known from the very start.... " vrišti Whitfield na sledećoj soul 'n' roll klackalici "Pain". "Tall, Black And Bitter" je gromka rockabilly stvar sa opakom blues gitarom, dok su “Let’s Go To Mars” napisali Paul i Phin nakon višesatnog gledanja dokumentarca o Sun-Ra

Najveći broj pesama nateraće vas da pocepate vašu odeću dok igrate sa nekim koga ste zgrabili i izvukli na plesni podijum, nakon što popijete pola šanka. Još jedan uspešni, golicavi, divlji miks električne fantazmagorije bluesa, rocka, garagea i soula.

Promo photoes by Juxe and Katherine Coffey