Pure X - Pure X [2020]

Pure X
Pure X
Fire Talks / 2020
8.0
8

Postoji ona muzika koju možete slušati na bilo kom mestu i u bilo kom trenutku.  Postoji i ona muzika koji traži sebi odgovarajuće okruženje, neko određeno mesto, godišnje doba ili jednostavno pogodno rasploženje. Takva muzika obično zahteva mlo više od slušaoca, i yahteva malo više vremena. Upravo takav je album Pure X, ostinskog indire rock benda Pure X.

Pure X je četvrti album ovog benda, dolazi nakon pauze od šest godina  i albuma “Angel” (2014), Zvuk benda se menjao tokom njihove karijere, ali ono što je ostalo svojstveno Pure X je tempo njihovih pesama.

Svih 12 pesama sa albuma Pure X su u na granici slow i middle tempa. To itekako može da zamori ako album sluštate u okruženju koje ne dozvoljava da albumu posvetite potrebnu pažnju. Ne mora to nužno da znači da morate sedeti sa slušalicama u ušima i ne raditi ništa drugo. Pure X su sasvim zahvalni kao muzička pratnja za neku laganu šetnju u jesenje ili zimsko popodne. Tada preovlađujući melanholičan ton njihove muzike savršeno klikne sa atmosferom zubatog sunca i gomile žutog lišća koje šušti pod nogama.

Pure X se oslanjaju na klasičnu rock postavu, dve gitare Nate Grace i multi-instrumentalisa Matty Tommy Davidson, bas Jesse Jankins V i bubanj Austin Youngblood, dok se na vodećim vokalima smenjuju Grace, Jenkins i Davidson.

Prve tri pesme sa albuma “Middle America” , “Hollywood” i “Angel of Love” karakterišu prljave overdajv gitrare nasuprot sanjivim melanholičnim vokalnim harmonijama Nate Grace-a. “Fantasy”, “Free My Heart” i "Stayed to Long” sa odličnim melodičnim refrenima i reverbom natopljenim gitarama donose atmosferu alternativnog i college rocka 80ih i 90ih.