Old Henry
Hideout Pictures / 2021
Potsy Ponciroli
Potsy Ponciroli
7.0
7

Pokazao se ovaj niskobudžetni, minimalistički indie western kao pravo ugodno iznenađenje i kao još jedan od dokaza da za dobar i kvalitetan film nije nužno potreban velik budžet. Potvrdilo se da je ključna dobra ideja, pametna realizacija, a kada snimaš film u čijem je naslovu jasno da ga treba nositi određeni lik, tada je obično nužno jako dobro pogoditi s izborom glumca za tu ulogu.

I ne pretjerano poznati američki filmaš Potsy Ponciroli koji je napisao i režirao ovaj westernčić premijerno prikazan u nekom od popratnih programa Venecije tu je svakako pogodio jer je za starog Henry izabrao karakternog američkog glumca Tima Blakea Nelsona. Njega i dalje najbolje vjerojatno pamtimo po ulozi Delmara u legendarnom "O Brother Where Art Thou?" braće Coen, a glumio je on i Bustera Scruggsa u njihovom za sada posljednjem zajedničkom filmu.

Starog Henryja ovdje prije čujemo nego što ga vidimo i priča on u offu kako se rodio u New Yorku pa preko Kanzasa, Arizone i New Mexica stigao u Oklahomu gdje se 1906. godine odvija radnja ovog filma. Stari Henry sada je udovac i farmer koji živi sa sinom tinejdžerom, a iako je stiglo novo stoljeće i čini se da su dani Divljeg zapada završili, ispostavit će se da to baš i nije tako.

I da se naslutiti da je u prošlosti Henry prošao svašta i pomalo on podsjeća na Eastwoodovog Williama Munnyja iz "Unforgiven" te se on pod stare dane odlučio pritajiti i proživjeti ostatak života u miru te sina izvesti na pravi put. Jasno da mu se želja neće ispuniti jer jednog dana će u blizini svoje farme pronaći ranjenog čovjeka, a pored njega torbu punu novca.