The Book of Boba Fett [2022]

The Book of Boba Fett
Disney / Lucasarts / 2021
Roberto Rodriguez, Bryce Dallas Howard, Dave Filoni, Kevin Tancharoen, Steph Green
8.5
8

Kada je Disney otkupio sva prava na Star Wars franšizu, najveći broj fanova je došekao sa negodovanjem i strahom. Postojala je bojazan da će Disney, svim budućim svojim ostvarenjima uništiti univerzum.

"Lore" koji je stvaran nekoliko decenija, daleko više kroz knjige, grafičke novele ili video igre, negoli što je to bilo kroz filmska ostvarenja, koja su, iako inicijalna kapisla,  na kraju postala samo vrh ledenog brega, bar za one osobe koje sebe smatraju „pravim“ fanovima. Do početka milenijuma imali smo samo 4 filma sa Star Wars tematikom i dve dečije animirane tv serije u 80im.

I generalno Disney se nije proslavio prvim svojim filmovima ove franšize, jer su poslednja tri filma, Epiyode VII, VII i IX bile jadna papazjanija. „Rogue One“ je tu malo izvadio stvari, dok je „Solo“ , iako meni lično veoma zabavan, bio još jedan promašaj. Nakon tog početnog neuspeha, svi su, sa pravom, prstom upirali u Kathleen Kennedy, koja je bila na čelu producentskog tima ali i same Lucasarts kompanije.

Iako ona sam nije imala direktnog uticaja na pisanje scenarija, njena pozicija glavnog producenta itakako je određivala razvoj franšize. Kennedy je imala ideju da Star Wars sagleda iz drugačijeg ugla. Počev od odabira režisera za pomenutu trilogiju, zatim uticaja na scenariste, jer je želela po svaku cenu da u nove priče iz SW univerzuma utka novo komponovanu liberalnu i političku agendu, pa do izbora glumaca. Bilo je tu i tamo tu pristojnih momemnata ali na kraju, sagledavajući trilogiju kao celinu, sve je to bio jedan veliki fijasko, koji je Disney-u naneo veliki udarac.