Rebecca Gatward, Josephine Bornebusch, Dearbhla Walsh
Brett Baer, Brett Baer, Dave Finkel
Irska
engleski
8.0
8

I više nego ugodno serijsko iznenađenje stiže nam iz Irske, a ova iznenađujuće dobra i zabavna kombinacija crne komedije i trilera zapravo je remake ne pretjerano poznate belgijske serije "Clan". "Bad Sisters" je serija u kojoj imamo možda i najantipatičnijeg i najljigavijeg negativca u dugo vremena, podmuklog i pokvarenog kompleksaša John Paula u senzacionalnoj izvedbi Claesa Banga. Danac kojeg se i dalje najbolje sjećamo po glavnoj ulozi u "Square" Šveđanina Rubena Östlunda, genijalan je kao pokvarenjak koji s nezamislivim užitkom uništava tuđe živote, no odmah na početku prve epizode ovaj impotentni kreten umire.

Kako i zašto je arogantni podmukli egoist JP umro i tko je on zapravo bio, polako ćemo saznavati kroz deset epizoda ove kvalitetne serije čiju radnju pratimo kroz dva vremenska razdoblja. Vrlo brzo postat će nam jasno da su mnogi imali interesa i željeli da ovog pokvarenjaka više nema, a ponajviše se to odnosi na četiri sestre Garvey, Evu (Sharon Horgan jedna je od kreatorica serije), Ursulu (Eva Birthistle), Bibi (Sarah Greene) i Becku (Eva Hewson) čija je peta sestra Grace (Anne-Marie Duff) bila udana za tog gmaza. I dok kroz flešbekove pratimo što se to dogodilo s njima i kako su odnosi sestara s John Paulom bespovratno narušeni, u sadašnjosti pratimo istragu oko njegove iznenadne smrti.

I premda je policija njegovu smrt okarakterizirala kao nesreću, istragu će pokrenuti agent za osiguranja Thomas Claffin (Brian Gleeson) čija bi osiguravajuća kuća trebala isplatiti Grace životno osiguranje za JT-a. No, poduzeće koje su Thomas i njegov polubrat Matthew (Daryl McCormak) naslijedili od pokojnog oca je u ozbiljnim financijskim problemima i isplata police Grace odvela bi ih u bankrot. Zato će oni pokušati na sve načine dokazati da su upravo sestre Garvey skrivile JT-evu smrt, a zapravo i nisu na lošem tragu jer vidjet ćemo da su sestre na bezbrojne načine pokušavale to izvesti.

Da situacija bude zanimljivija, Matthew će se spetljati s najmlađom sestrom, Beckom, a "Bad Sisters" je definitivno jedna od najboljih komedija koje sam u zadnje vrijeme gledao. Bila je to neočekivano zabavna, na trenutke urnebesna serija o četiri sestre koje su odlučile Grace izbaviti od bolesnika, a premda nasilje u obitelji i nije nešto za zafrkanciju, ta delikatna i osjetljiva tema ovdje je izvedena sjajno. Ponajviše jer JT prema van odaje dojam savršenog tipa, brižnog oca i savršenog supruga, uvijek nasmijanog i elegantnog tipa, no oni koji ga bolje poznaju, svjesni su da je on pravo čudovište. Tip za čiju smrt gledatelj navija koliko god to ružno zvučalo i premda od početka znamo da je JT mrtav, priča se tu sjajno plete i skriva "Bad Sisters" pregršt iznenađenja.

Recenzija filma preuzeta sa GamBeeFilmTvKnjiževnost