Sezona 1
Peacock / 2023
Bill Benz, Maggie Carey, Kitao Sakurai, Jude Weng
Rhett Reese, Paul Wernick
8.2
8

TV serija „Twisted Metal“ se, bar u mom slučaju, ovog leta pojavila niotkuda, i donela pravo letnje osveženje i zabavu. Glavni likovi iza ove tv serije je dvojac Rhet Reese i Paul Wernick, obojica su između ostalog pisali scenario za filmove "Deadpool" i "Zombieland", oba nastavka, te je potpuno jasno pristustvo veoma dobrog humora u tv seriji „Twisted Metal“.

Inače, ova tv serija je zasnovala na istoimenoj video igri za Sony Playstation, koja je prvi put objavljena još 1995. godine. Kako je pomenuta video igra bila akciona pucačina/vožnja, jasno je da je tv seriji poslužila samo kao inicijalna ideja, za postapokalištično okruženje i ponekog karaktera.

Kako su pristojne ekranizacije video igara prava retkost, a dobre još ređe, posebno u trenutku kada je Netflix u potpunosti uništio tv seriju „The Witcher“, „Twisted Metal“ je nešto poput anomalije.

Kao što sam pomenuo radnja se smeštena u bliskoj budućnosti, nakon nestanka interneta, svet je potonuo u haos, gradovi su se zatvorili unutar velikih zidova ostavljajući prostor van zidova, kriminalcima, razbojnicima i svakavom ološu. U jednom takvom svetu poziv „mlekara“ (milkman) je veoma važan. Elem, mlekari služe kao neka vrsta brze pošte između gradove, te u novonastalom okruženju, u svojim vozilima, naoružanim do zuba jure divljim putevima raznoseći  svakojake pakete.

Jedan od najupešnijih je John Doe (Anthony Mackie). Doe dobija zadatak da donese paket za gradonačelnicu San Franciska iz Čikaga. Veoma nezgodna ruta, prepuna opasnosti, raznik bandi, kultova i psihopata. Ako uspe da to uradi za deset dana, kao nagradu dobiće dozvolu da se nastani u samom gradu, koji u odnosu na ono što je van zidina John Doe-u izgleda kao raj na zemlji, sa veselim, finim,ljudima i uz neograničene količine troslojnog toalet papira, veoma tražene i skupocene robe u postapokaliptičnom bespuću.

Tokom jurnjave ka Čikagu, njegovi putevi se ukrste sa Quiet (Stephanie Beatriz), neobičnom devojkom koja je i sama žrtva poludelog policajca Agenta Stonea (Thomas Hayden Church). Kao da im jedan ludak nije dovoljan, tu se nađe i klovn psihopata Sweet Tooth (Will Arnet i Joe Seanoa, jedan daje glas drugi stas ovom liku), kome je hobi umetnički performans i sakaćenje nesrećnih putnika.

Prva sezona „Twisted Metal“ ima 10 epizoda u trajanju od po pola sata. Svaka od epizoda je veoma koncizna, dinamična, puna akcije i humora, bez ijednog trenutka bespotrebnog filovanja narativa u cilju dobijanja na minutaži epizode. Sve je tako dobro upakovano da je ovo jedna od onih tv serija koja se gleda u jednom dahu, od prve do poslednje epizode, i tih pet sati pružiće vam veoma pristojnu dozu dobre akcije i zabave u istom paketu.