Ovo je policija

This is the Police
Weppy
7.5
7

Izjava da tipa da je nešto nekada bilo bolje verovatno zvuči izlizano, ali kada su kompjuterske igra u pitanju zaista verujem da je bilo tako. Nije samo činjenica da sam tada imao manje godina i da mi je sve izgledalo novo, već je problem sa modernim kompjuterskim igrama mnogo dublji i manje više odgovara slici savremenog društva. Ja lično, kada vidim da neki veliki izdavač tipa EA, Activision, Ubisoft ili neki slični predstavnik zlih snaga korporativnog biznisa stoji iza neke igre uzimam je sa velikom dozom rezerve. Takve naslove uglavnom I zaobilazim jer većina naslova koje oni isporučuju su obična sranja. Čast izuzecima kao što su CD Project (Witcher serijal), Bethesda (TES i Fallout) ili recimo Rockstar.

Zahvaljujući Kickstart kampanjama mnogi nezavisni studiji, iza kojih veoma često stoji stara garda od kojih su stigli klasici kao što su Baldur’s Gate, Arcanum, Fallout, Wasteland i sl., su poslednjih nekoliko godina uspeli da izbace neke veoma kvalitetne naslove, napravljene baš onako kako su oni želeli. Pored njih mnogi mali nezavisni studiji uspevaju da objave svoje naslove, koji uglavnom imaju mnogo više novih i interesantnih ideja I originalnosti u samo jednom minutu nego EA u svim svojim izdanjima u poslednjoj deceniji.

Jedan od takvih projekata je “This is the Police”, malog beloruskog studija Weappy. Igra vas stavlja u ulogu ostarelog šefa policije, u gradu ogrezlom u korupciju i pod kontrolom mafije. Kako vam je ostalo još samo 180 dana do penzije, vaš cilj je da za sebe zaradite pola miliona dolara, na bilo koji način jer od državne penzije očigledno nema vajde.
Kao i mnoge igre nezavisnih studija, posebno onih koji nemaju puno iskustva iza sebe, njihove igre veoma često imaju odličnu ideju ali problem nastaje kada tu ideju treba realizovati baš onako kako ste zamislili, pa često tokom razvoja igre dolazi do raznih kompromisa, koji uglavnom idu na uštrb originalne zamisli. I ova igra ima mnogo toga što možemo uzeti kao pozitivan aspekt ali i onoga što se može uzeti kao negativan.