Shanda & the Howlers – Hurt For Me [2018]

Shanda & the Howlers
Hurt For Me
Wild Records / 2018
8.4
8

Na svome prvom albumu Trouble, izdatom 2017. godine za Rum Bar RecordsShanda & the Howlers pokazali su da se sjajno snalaze na vintage terenu 50ih. Bilo da se radi o soulu, rhythm & bluesu ili rock 'n' rollu, potpuno su ovladali duhom epohe, do te mere da je materijal zvučao kao da je zaista i snimljen pre više od pola veka. Razlog za to je sigurno i činjenica da su svi otpočeli kao muzičari u cover bandovima, kao i da redovno sviraju obrade pesama iz tog perioda u svojim live setovima.

Jedan od glavnih aduta benda je fenomenalan vokal Shande Cisneros, koji u kombinaciji sa gotovo matematičkom preciznošću Howlersa čini čuda.

Hurt For Me se stilski ne razlikuje od njihovog debija, band nastavlja u Stax/Motown maniru. “Hold On“ odmah isporučuje sve: suptilnu gitarsku deonicu, razigrane duvače, čvrstu ritam sekciju i povratne vokale na refrenu. „Baby, You‘r the One“ i „Good Morning Heartache“ nastavljaju u srednjem tempu, da bi „Crying over Nothing“ spustila loptu kao prava soul balada. „Wait and See“ ima u sebi više rock 'n' rolla, dok na emotivnoj „Hand In Hand“ Sahndin glas eksplodira! Ostatak albuma više naginje ka bluesu i rockabillyju, ističu se „Hurt for Me“ i verovatno najbolja na ovom izdanju „Blue-Eyed Trouble“, da bi se LP zatvorio klasičnom Stax baladom „Close Your Eyes“. Nažalost, ovo je verovatno poslednji materijal banda sa izvrstnim saksofonistom Micah Lapping-Carrom, koji je nedavno napustio band.

Shanda & the Howlers su još jednom pokazali da savršeno vladaju bluesom, soulom i R‘n‘Bjem. Iako ne donosi ništa revolucionarno u odnosu na njihov debi, Hurt For Me je prava poslastica za sve ljubitelje retro zvuka 50ih i 60ih.