Ted Lasso
Sezona 2
Apple TV + / 2021
Bill Lawrence, Jason Sudeikis, Brendan Hunt, Brett Goldstein
8.5
8

Prošle  godine, nakon prve sezone tv serije „Ted Lasso“ bilo je očigledno da se radi o veoma dobrom tv ostvarenju. Ove godine to su potvrdile i tri Emmy nagrade Jasonu Sudekisu, kao najboljem glumcu u žanru komedija. Hanna Wadingham u ulozi vlasnice fudbalskog kluma AFC Richmond, i fenomenalni Brett Goldstein u ulozi ostarele i nekade velike fudbalske zvezde Roya Kenta dobili su nagradu za najbolje sporedne uloge u ovom žanru.

Ono što se svakako da primetiti u drugoj sezoni, jeste da scenaristi više nisu mogli da se oslanjaju na onaj šarmatni i neodoljivi humor koji donosi portret jednog amerikanca i potpunog fudblaskog neznalice, kao trenera fudbalskog kluba. U prošloj sezoni fokus je ponajviše bio na glavnom liku, Ted Lassou koga je izvanredni Sudekis veoma dobro otelotvorio, i njegovom putu od jednog na izgled tupavog i iritantnog amerikanca u jednu do srži iskrenu, poštenu i pre svega dobru osobu, koja jednako pridobija kako likove u tv seriji tako i gledaoce.

Druga sezona je zato donela malo razgranatiju priču kada se radi o ostalim likovima, malo ih detaljnije razradila i dublje zašla u njihove lične živote i priče.  Naravno, centralna nit je i dalje fudbal i borba AFC Richmonda za ulazak u Premijer ligu, ali kao i u prvoj sezoni fudbal nije primarna tema koliko su to upravo životi glavnih likova koje mnogo više pratimo van samih fudbalskih dešavanja.

Kreatori su u drugoj sezoni želeli da se uhvate u koštac sa malo drugačijim temama,  ponajviše prihološkim problemima junaka. Iako su u pitanju veoma ozbiljne teme i veoma dobar momenat  je jedan zanimljiv pristup istima, koji i pored ozbiljnog pristupa na kraju ipak zrači vedrinom i pre svega nadom, što je itekako potrebno u suočavanju sa ovakvim tegobama.